cms

  • Γιατί να εγγραφώ στο e-pharm.gr;

Κάνοντας εγγραφή στο e-pharm.gr δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας. Η διαδικασία εγγραφής είναι πολύ γρήγορη και την κάνετε μόνο μια φορά. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να έχετε και πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας. Για να ολοκληρώσετε μια παραγγελία δεν είναι απαραίτητο να είστε μέλος.

  • Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του e-pharm.gr;

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα e-pharm.gr έχουμε διαρκώς νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων. Με την εγγραφή στο newsletter του e-pharm.gr ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις του e-pharm.gr.

  • Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  1. Παραγγελία ΟΝ LINE από την ιστοσελίδα μας (όλο το 24ώρο).
  2. Τηλεφωνική παραγγελία: Μπορείτε να δώσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας στο  210 5069039 καθημερινά από 09:00 έως 17:00 εκτός Σαββάτου & Κυριακής.

  • Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι πληρωμής.

  • Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

To e-pharm.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. Με συνεχή έλεγχο των αποθεμάτων φροντίζουμε να ενημερώνουμε το e-pharm.gr με την σωστή διαθεσιμότητα.Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του e-pharm.gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.

  • Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Η παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται συνήθως σε 1 - 2 εργάσιμες μέρες . Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στην εταιρεία μας, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει και τις 5 εργάσιμες μέρες. 

  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά.

  • Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το e-pharm.gr. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα e-pharm.gr δέχεται την επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών εφόσον η συσκευασία του προϊόντος είναι άθικτη.

  • Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210 5069039 τις εργάσιμες μέρες 09:00 - 17:00 ή μέσω e-mail στο contact@e-pharm.gr. Ειμαστε στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουμε.

  • Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα e-pharm.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Όροι χρήσης.

  • Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Για αγορές άνω των 45€ και πάνω η αποστολή είναι δωρεάν, η παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με εταιρεία ταχυμεταφορών την επόμενη εργάσιμη μέρα. Για κάποιες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 2-3 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. Για παραγγελίες μικρότερες των 45 €, τα έξοδα αποστολής είναι μόνο 2,99 ευρώ.

Σε περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής είναι με αντικαταβολή, υπάρχει επιπλέον χρέωση 1€.

  • Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο με την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων. Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής μπορείτε να επιλέξετε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, κατάθεση σε λογαριασμό).

  • Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένο ωράριο παράδοσης;

Μπορείτε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο 4ώρο και να το σημειώσετε στο πεδίο “Πρόσθετες πληροφορίες” στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

  • Τί μπορώ να κάνω αν το προϊόν που επιθυμώ δεν εμφανίζεται στην ιστοσελίδα;

Μπορείτε με την πραγματοποίηση της παραγγελίας για τα προϊόντα που επιθυμείτε να μας αναφέρετε στα σχόλια ποιο προϊόν σας ενδιαφέρει. Εμείς θα φροντίσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την τιμή του και εφόσον συμφωνείτε να το προσθέσουμε στην παραγγελία σας. Σε περίπτωση που η πληρωμή της αρχικής παραγγελίας δεν ήταν με αντικαταβολή, τότε προγραμματίζεται να καταβληθεί με αντικαταβολή μόνο το ποσό που αφορά το επιπλέον προϊόν(τα).

  •  Μπορώ να παραγγείλω φάρμακα από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Όχι αυτό δεν μπορεί να συμβεί. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις φαρμάκων μέσω διαδικτύου (internet),καθώς ούτε μπορούμε να παραλάβουμε και να εκτελέσουμε ιατρικές συνταγές.

  •  Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;

Φυσικά. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας στο e-pharm.gr και να την παραλάβετε από το φυσικό μας κατάστημα αφου ειδοποιηθείτε με μήνυμα στο κινητό σας πως η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή. Συνήθως σε 1-2 εργασίμες ημέρες αν όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα.

  • Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι ίδιες με του φυσικού κατάστηματος;

Οι αρχικές τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι ίδιες με του φυσικού καταστήματος, διαφοροποιούνται όμως οι εκπτώσεις. Οι τελικές τιμές των προϊόντων και οποιαδήποτε προσφορά υπάρχει στην ιστοσελίδα δε δεσμεύει τη φυσική έδρα της επιχείρησης.

  • Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου αφού την ολοκληρώσω;

Φυσικά, αρκεί αυτό να γίνει πριν την αποστολή της! Απλά επικοινωνήστε μαζί μας (με mailή τηλεφωνικώς) και  μπορεί να προστεθεί ή να αφαιρεθεί οποιδήποτε προϊόν της παραγγελίας σας.